دکتر نگین محبوب » جراحی زیبایی زنان » پاسخ به تمامی سوالات رایج در مورد کربوکسی تراپی واژن
مدت زمان مطالعه ۷ دقیقه

پاسخ به تمامی سوالات رایج در مورد کربوکسی تراپی واژن

زیبایی یکی از مهم ترین نیازهای هر انسانی است. تمایل به زیبایی از ابتدا در انسان وجود داشته است و این موضوع در خانم ها شدت بیشتری نسبت به آقایان دارد. گاهی این زیبایی ها از طریق انجام عمل های زیبایی امکان پذیر می شود و فرد با جراحی های زیبایی آن ها را به دست می آورد. امروزه، زنان در زمینه زیباسازی واژن نیز نسبت به گذشته اقدامات بیشتری انجام می دهند و با مراجعه به متخصص زنان و جراح زیبایی زنان، درجهت جوانسازی و زیباسازی واژن اقدام می کنند. یکی از روش هایی که برای زیباسازی واژن انجام می شود، کربوکسی تراپی واژن است. اما کربوکسی تراپی واژن چگونه انجام می شود؟ بهترین جراح زیبایی زنان در تهران برای کربوکسی تراپی چه کسی است؟ عملکرد کربوکسی تراپی چگونه است؟ با ما در این مطلب همراه باشید تا به سوالات رایج در مورد زیباسازی واژن بپردازیم.

کربوکسی تراپی واژن چیست؟

این روش، یکی از روش های مدرن برای جوانسازی واژن و زیباسازی است و به کمک دستگاهی انجام می شود که گاز کربن دی اکسید را به ناحیه واژن تزریق می کند. تزریق گاز کربن دی اکسید باعث از بین رفتن تیرگی ها در ناحیه تناسلی می شود. سفیدسازی واژن به کمک این روش باعث جذابیت بیشتر این ناحیه می شود.

این دستگاه محفظه ای برای ذخیره کربن دی اکسید دارد. هنگامی که پزشک تصمیم می‌گیرد که این گاز با چه سرعتی منتقل و استفاده شود، آن را بر همان حسب تنظیم و سپس کربن دی اکسید از لوله های استریل عبور و به پوست مراجعه کننده نیز تزریق می‌گردد.

علل تیرگی واژن چیست؟

بسیاری از زنان زمانی که به جراح زیبایی زنان در تهران مراجعه می کنند، از تیرگی واژن خود ابراز نارضایتی می کنند و دوست دارند که برای سفید کردن واژن اقدام کنند. اما در پاسخ به این که علت های تیرگی واژن چیست باید گفت که عوامل زیر در تیره شدن واژن نقش دارند:

  • اختلالات هورمونی و بر هم خوردن تعادل هورمون ها به دلایل مختلف از جمله بارداری
  • عوامل ارثی و ژنتیکی
  • افزایش سن
  • استفاده طولانی مدت از تیغ و ژیلت
  • استفاده از پودر تالک برای مدت زمان طولانی
  • مبتلا شدن به بعضی از بیماری ها ازجمله کم کاری تیروئید یا پرکاری تیروئید
  • اختلال در غدد فوق کلیه
  • بیماری چاقی

خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی زنان، این مشکل به کمک روش های مختلف سفیدسازی واژن قابل درمان است.

کربوکسی تراپی واژن

کربوکسی تراپی واژن چگونه عمل می کند؟

همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، کربوکسی تراپی تزریق کربن به واژن است. این گاز بی خطر در بدن باعث تحریک رگ های خونی می شود و در نتیجه خونرسانی به ناحیه تزریق شده بیشتر انجام می شود. با افزایش خونرسانی، اکسیژن بیشتری در خون ایجاد می شود و به این ترتیب بافت پوست و سلول ها تغذیه می شود. به این ترتیب مشکلات ناحیه تناسلی با تزریق از بین خواهد رفت.

 خطرات کربوکسی تراپی واژن

قطعاً زمانی که تصمیم به انجام اقدام پزشکی می کنیم، همیشه سوالاتی در ذهنمان مطرح می شود. سفید کردن واژن و جوانسازی آن نیز از این امر مستثنی نیست. دکتر نگین محبوب، متخصص جراحی زیبایی زنان در تهران، می گوید که بسیاری از بانوان زمانی که برای این اقدام زیباسازی واژن مراجعه می کنند، در مورد عوارض کربوکسی تراپی واژن سوال می پرسند. اما باید گفت این روش اگر توسط یک متخصص زنان خوب در تهران انجام شود، نه تنها هیچ خطری به وجود نمی آورد بلکه برای سلامت جنسی فرد و اعتماد به نفس او نیز مفید است.

فواید کربوکسی تراپی واژن چیست؟

از میان فواید این اقدام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بالا رفتن اعتماد به نفس به دلیل زیباتر شدن ناحیه تناسلی
  • افزایش میل جنسی
  • افزایش جذابیت جنسی زن و در نتیجه بهبود کیفیت رابطه جنسی
  • سفید شدن واژن
  • رفع چین و چروک های واژن ناشی از افزایش سن

همچنین لازم به ذکر است که این اقدام یک عمل سرپایی است که بدون درد و خونریزی انجام می شود.

هزینه این روش جوانسازی واژن

مدت ماندگاری و دوام کربوکسی تراپی

در درجه اول باید بیان کرد که عواملی از جمله سن، جنسیت، نوع و کیفیت پوست بر ماندگاری کربوکسی تراپی تاثیر بسزایی دارند. در حقیقت پوست باید این نوع درمان را بپذیرد و به آن واکنش ندهد. اما به طور معمول کربوکسی تراپی واژن به مدت 6 ماه الی 1 سال دوام داشته که اگر عوامل تاثیر منفی بر این نوع روش درمانی و زیبایی نگذارند، ممکن است این مدت بیشتر شود. افراد زیادی پس از انجام کار و دیدن نتیجه ی آن، مشتاق هستند که تعدادی جلسات اضافه به این کار بپردازند تا مدت ماندگاری آن را افزایش دهند.

هزینه جوانسازی واژن با روش کربوکسی تراپی

در مورد هزینه این روش جوانسازی واژن باید گفت که این عمل یکی از جراحی های زیبایی به حساب می آید و به همین دلیل عوامل مختلفی در هزینه آن تاثیرگذار است. میزان مهارت و تخصص متخصص زنان و زایمان و میزان مشکل مراجعه کننده و همچنین تعداد جلسات لازم برای کربوکسی تراپی در هزینه آن تاثیرگذار است. به همین دلیل، توصیه می کنیم که با مراجعه به بهترین جراح زنان و زایمان تهران و مشاوره با او، از هزینه دقیق جوانسازی واژن مطلع شوید.

آیا کربوکسی تراپی سلولیت را هم درمان می‌کند؟

پاسخ این سوال مثبت است. کربوکسی تراپی به از بین بردن چربی بدن و حذف سلولیت ها کمک فراوانی کرده و تاثیری چشمگیر دارد. زیرا زمانی که کربن دی اکسید در سلول و بافت های چربی افزایش یابد، سیستم ایمنی بدن این بافت های چربی را آلوده تلقی کرده و شروع به از بین بردن آن ها خواهد کرد.

آیا کرم های روشن سازی یا جوانسازی واژن موثر هستند؟

در واقع کرم هایی که در قالب جوانسازی یا روشن سازی تولید و به بازار عرضه شده‌اند، موثر نیستند. اینگونه کرم ها و لوسیون ها، قیمت های بسیار بالایی داشته و در طولانی مدت استفاده چندین باره، فرد به این نتیجه می‌رسد که به انتظاراتش نرسیده است. در نتیجه سعی کنید از روش های درمانی موثرتر در مدت زمان کوتاه تر بهره ببرید.

آیا جوانسازی واژن برای دختران امکان پذیر است؟

این روش برای دختران باکره کاملاً ایمن است و هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

تعداد جلسات کربوکسی تراپی واژن چقدر است؟

تعیین تعداد جلسات این روش جوانسازی واژن نیز مانند هزینه آن، نیاز به معاینه و مشاوره پزشک دارد اما حداقل تعداد جلسات آن 4 جلسه است.

زمان جلسات کربوکسی تراپی

هر جلسه درمانی از روش کربوکسی تراپی میانگین حدود 25 الی 35 دقیقه زمان نیاز دارد.تعداد جلسات در همه افراد یکسان نیست و متغیر می‌باشد.

کربوکسی تراپی برای چه افرادی مناسب نیست؟

کربوکسی تراپی واژن یکی از بی عارضه ترین روش های درمانی و زیبایی می‌باشد اما در عین حال این روش برای برخی افراد مناسب نیست که در ادامه اشاره خواهیم کرد:

  • خانم هایی که از بیماری های قلبی و عروقی رنج می‌برند.
  • بانوانی که در ناحیه واژن آن ها عفونت تشخیص داده شده است.ابتدا باید به درمان آن پرداخته و بعد از این روش استفاده کنند.
  • افراد دارای بیماری های تنفسی
  • خانم ها با بیماری دیابت کنترل نشده
  • بانوان باردار و یا بانوانی که در دوره شیردهی قرار دارند.
  • افراد مبتلا به سرطان ( بعد از گذشت مدت زمان نرمال بعد از شیمی درمانی می‌توانند از این روش استفاده کنند.

واقع بین باشید!

هر فرد باید در نظر داشته باشد برای انجام روش زیبایی کربوکسی تراپی، بهترین متخصص زنان را برگزیده و در جلسات مشاوره به توصیه های ایشان توجه کنیم. فرد مراجعه کننده باید از انتظارات رویایی دست کشیده و انتظارات واقعی خود را از این روش برای پزشک منتخب بیان کند.

 کلام آخر

 در پایان این مطلب باید اذعان کنیم که کربوکسی تراپی واژن روشی غیرتهاجمی و مناسب برای جوانسازی و سفید کردن واژن است.اگر تاکنون از وسایل بهداشتی زیاد مانند کرم ها، لوسیون ها و …. موجود در داروخانه ها تحت عنوان جوانسازی واژن استفاده کرده و هزینه های گزاف پرداختید و هیچ نتیجه‌ای نگرفتید، به شما روش کاربردی و فوق العاده کربوکسی تراپی واژن را توصیه می‌کنیم. این روش اگر نزد بهترین جراح زیبایی زنان در تهران انجام شود، می تواند تاثیرات بسیار مناسبی خواهد داشت.

برای تماس با دکتر نگین محبوب می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
تلفن مطب زعفرانیه : ۰۲۱۲۲۴۳۱۵۴۹  تلفن مطب پیروزی : ۰۲۱۷۷۴۲۲۰۰۹
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.2]
دکتر نگین محبوب

دکتر نگین محبوب

جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی، اعمال زیبایی و ترمیمی زنان، دستگاه لیزر مونالیزا، تعیین جنسیت، درمان نازایی و IUI، مراقبت های بارداری،کرایو(فریز) زخمهای دهانه رحم،درمان زگیل و تبخال تناسلی، پریناتولوژی و لابیا پلاستی
برچسب ها:
مقالات مرتبط
هودکتومی (جراحی زیبایی کلیتوریس)

هودکتومی (جراحی زیبایی کلیتوریس)

جراحی زیبایی کلیتوریس یا هودکتومی، یکی از عمل های زیبایی زنان است، که خواسته های آن ها در رابطه با زیبا سازی ناحیه تناسلی و همچنین عملکرد بهتر در رسیدن به ارگاسم طی رابطه ی جنسی را پاسخ داده است....

لابیاپلاستی بهترین روش برای زیبایی بیشتر زنان

لابیاپلاستی بهترین روش برای زیبایی بیشتر زنان

جراحی لابیاپلاستی (Labiaplasty) نوعی جراحی زیبایی زنان است که در آن متخصص زنان، زایمان و نازایی و جراح زیبایی زنان در آن به کوچک کردن یا اصلاح لبه کوچک یا لبه بزرگ و یا پوست قسمت خارجی آلت تناسلی...

پلاسماتراپی واژن و کاربردهای آن

پلاسماتراپی واژن و کاربردهای آن

پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه های مختلف از جمله پزشکی به بهبود بشر کمک کرده است. زیبایی نیز در این میان از پیشرفت بی بهره نبوده است و روش های نوینی در علم زیبایی پزشکی از جمله پزشکی زیبایی زنان به...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *